ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ
درباره ما


ღ♥ღبه وبلاگم خوش اومدین....من بلوم نویسنده این وبلاگم....براتون اوقات خوشی رو آرزو میکنم....ღ♥ღ

پیوند روزانه

هواداران جانی دپjohnnydepp ミ♥ ミ
ترانه محبت
جانی گوگولی منه فقط
وبلاگ طرفداران جانی دپ و تيم برتون
Johnny-Depp
Johnny DepP Lover
بارش لبخند
j@cKsP@rrOw
Fleet Street-21
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ

......
Painting Barnabas Collins
موضوع: <-PostCategory->

خب این اولین کاری که انجام دادم:شخصیت مربوط به وینکس کلاب هست و میوساست!این کاملا تموم شده.

دومی به خاطر مامانم که گفته بود طبیعت بکش،طبیعت کشیدم ولی خودم از طبیعت چندان خوشم نمیاد!

این یکمی ناقصه!فقط برگای ریز روی شاخه های اولین درخت بزرگ خاکستری رنگ از سمت چپ مونده.

این یکی هم از وینکس هست.این اسمش تکناست.سومین تابلویی هس که کشیدم....تکنا عاشق تکنولوژزیه.

و لباساشم به سری ترنسفرم های لاویکس برمیگرده.

و اما چهارمی توضیح بیشتری میخواد....

خیلی از شما ها فکر میکنین که اسم من که بلوم هست(اصلش مریمه)از اورلاندو بلوم(ویل ترنر)گرفتم ولی

نه....اشتباه میکنین....من با اینکه از ویل خوشم میاد درواقع اولین کسی هست که تو مجموعه دزدان دریایی

کارائیب عاشق شدم،و الان یه جورایی چندان ازش خوشم نمیاد!

خب اسممو من از یکی از شخصیتای وینکس که موقرمزه،(البته این مربوط به سه چهار سال پیشه،ینی

موقعی که من آلیس رو ندیده بودم و هتر رو نمیشناختم(قابل توجه هتر گلم!شانسی مثل هم شدیم!))

برداشتم....درواقع خیلی ازش خوشم میاد،عاشقشم:اینه:

اینم کارتونیش:

خب بگذریم اسم بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم(BLOOM)ینی شکوفه و اونم که شناختین.خب تابلوی زیر موقعی

تو ذهنم جرقه زد که من دزدان دریایی کارائیب 4 رو اولین بار دیدم.اون جا وقتی پری های دریایی رو دیدم یاد اون یکی لیتل مرماید افتادم که اونم کارتون خودشو داشت!گفتم چه شباهتی دارن!از اونجایی هم که این دختره هم پری هستش(البته پری دریایی نه)تصمیم گرفتم که این طوری بکشم.و کشیدم و یکم بغل دستش ناقص مونده.

البته میخوام هنوز تغییراتی هم روش انجام بدم.

من الان هر چی بگم شما ها نمیفهمین و برای این که بفهمین من دانلود تریلرشم واستون گذاشتم!محشره رو حرفم حساب کنین....حجمشم کمه....این کلا توضیح میده که 4 سال که وینکس رو شبکه های مختلف میدادن،داستان چیه.و هم چنین مژده انیمیشن سیزن فایو....دانلود کنین تا بفهمین!حتما!!!!!!!!!

 

حالا اینم پنجمی:موندم اینو چیکار کنم....بچه ها کمکم همین جاست!!!!!!!!!!!

بهم بگین این بارناباس که توصفحه اول وبم گذاشتم،گفتم عالیه،میخوام بکشمش،خوبه یا نه..........خواهش میکنم....یه روزی جبران میشه محبتتون...........منتظرم زودتر بگین تا مدرسه ها شروع نشده که حداقلش بتونم زمینشو بکشم............

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :ღ♥ღBlOoMღ♥ღ | لينک ثابت |دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:بارناباس کالینز,عکس های بارناباس کالینز,|



خوش آمدید

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

jack sparrow

barnabas collins

sweeney todd

edward scissorhands

the mad hatter

willy wonka


آرشیو دفتر

آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391


نویسنده وبلاگ :

ღ♥ღBlOoMღ♥ღ

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 41482
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

アリスがついてくるヨン★


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com